torstai 19. helmikuuta 2009

Kyllä tohtori Mengele tietää...

Täytyi heti tulla kommentoimaan noita lausuntojaan makutableteista tossa edellisessä tekstissä. Pieni selvennös otsikkoon, ristittiin se eilinen tohtori Mengeleksi, kun se oli se, joka meidän Kilu-kissan nukutti kesällä. Mulla kun on aina tapana saada sellaisia epäsopivia ja outoja mielleyhtymiä ihan tavallisista asioista, niin heti kun näin sen eilen, mua alkoi naurattaa, kun sieluni silmin näin, kuinka oltais voitu reagoida... Olis voinut kommentoida Hetalle, että "Varo vähän sitä setää, se tappoi sen entisen kissan". Joo, mulla on huono huumorin taju, mutta sitä on sitten sitäkin enemmän. Kai se oli jokin myöhästynyt suru/sokkireaktio siihen lääkäriin. Se oli kyllä oikein kiva ja asiallinen setä, kiitos vaan, ja nyt kehut:

En olis ikinä uskonut se tohtorisedän "makutabletteihin" mutta Heta söi sen kuin tyhjää vaan ja olis syönyt lisääkin! Kiva, kun joskus yllättyy näinkin päin. Mä olin jo pukeutunut asbestisuojapukuun ja toppauksiin ja valmistautunut ruuvaamaan kissan pöytään kiinni, laastarit ja ensiapulaukku oli pöydän kulmalla ja ambulanssin numero valmiiksi valittuna.... Ja sit se kissa menee ja syö sen tabletin, upeaa!

Ei kommentteja: